وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟ آتش‌سوزی در گرمسار؛ دو نفر مصدوم شدند پیش‌بینی افزایش دما در تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد نرخ دیه سال ۱۴۰۵ اعلام شد ضربه پلیس به شبکه قاچاق مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی در پایتخت آماده‌سازی اتوبوس‌های دوکابین جدید در تهران آینده کنترل هوشمند ترافیک چگونه است؟ سرکرده اوباش در قیطریه زمین‌گیر شد این ۲ استان مراقب گرمای بی‌سابقه باشند/ هواشناسی هشدار داد/ در کدام استان‌ها بارش‌های تابستانی در راه است؟ تابستان سوزان در راه ایران؛ دما در این مناطق تا ۲ درجه بالاتر از حد نرمال پشت پرده بحران آب تهران/ چرا پایتخت با کمبود آب دست‌وپنجه نرم می‌کند؟

پیش بینی ۵۰۰۰۰ بازنشستگی پس از اجرای رتبه بندی معلمان!

پیش بینی ۵۰۰۰۰ بازنشستگی پس از اجرای رتبه بندی معلمان! سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش‌بینی ۵۰ هزار بازنشستگی معلمان را پس از اجرای رتبه‌بندی داریم همچنین مشوق‌هایی برای تاخیر بازنشستگی فرهنگیان داریم از جمله اینکه حق‌التدریس معلمان به صورت ماهانه پرداخت شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 30
کد خبر: ۱۳۱۵۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
پیش بینی ۵۰۰۰۰ بازنشستگی پس از اجرای رتبه بندی معلمان!

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش موج بازنشستگی معلمان با اجرای رتبه‌بندی گفت: این موضوع نکته درستی است البته مجلس برای سال ۱۴۰۱ مصوبه‌ای داشت تا فرهنگیان بتوانند تا ۶۵ سالگی ادامه فعالیت بدهند، پیش‌بینی می‌شود ۵۰ هزار نفر از معلمان بازنشسته شوند البته تلاش می‌کنیم با جلب نظر معلمان بتوانیم از این ظرفیت قانونی استفاده کنیم همچنین مشوق‌هایی برای تاخیر بازنشستگی فرهنگیان داریم از جمله اینکه حق‌التدریس معلمان به صورت ماهانه پرداخت شود.

ستاری فرد درباره حذف نقل و انتقال اضطراری بیان کرد: دانش‌آموزان مناطق محروم حق دارند از معلمان با کیفیت بهره‌مند شوند و طبق تعهدی که معلمان در بدو خدمت دارند و به ثبت رسمی می‌رسد، معلمان ماده ۲۸ باید ۱۰ سال و دانشجو معلمان، دو برابر مدت تحصیل در محل خدمت حضور داشته باشند، اما بعد از مدتی تقاضای نقل و انتقال دارند و باید بین حق دانش‌آموز و معلم تعادل ایجاد شود؛ معلمی که خود، فرزند یا همشرش مبتلا به بیماری صعب‌العلاج یا خاص باشند، استثنا هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
32 سال دبیر هستم
نه تنها 32 سال، بلکه زندگی ام رو باختم.
جز فقر، بدبختی، بی آبرویی، اهانت، تمسخر و... و نهایت فلاکت، چیزی نسیبم نشده. تاسف و تاسف و تاسف.
متاسفانه نه روم میشه مسافرکشی کنم و نه چیزی جز کتاب، فرهنگ، دانش و تدریس تخصص دارم و در این جامعه کتاب، فرهنگ، دانش و تدریس هیچ ارزشی ندارند.
پول و قدرت، حاکم بلامنازعه اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
پاداش معلمان سال سی خدمت همان لحظه بدهید که بازنشستگی به تاخیر بندازند ..حتی فرهنگیان هم بخواند ادامه خدمت داشته باشند اما خانواده هایشان چنین اجازه با آنها نمیدهند این چیزی نیست که معلم خودش به تنهایی تصمیم بگیرد خانواده هم شاید برخلاف رای معلم خواستار بازنشستگی اوباشند چون به پول پاداش بازنشستگی نیاز دارند
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار